Rodovitna prst

Olja Grubić

wp_strip_all_tags($slide['text']['big_title'])

Solata in kri

Timothy Morton pravi, da sta podoba in koncept narave same ena glavnih ovir pri razmišljanju o okolju, ki je skozi stoletja v človeški miselni sferi razvilo iluzijo nasprotovanja in ločenosti med biosfero in človeško civilizacijo. Občudovanje narave na daljavo povzroča podobno paradoksalno miselno zmedo, kot jo patriarhat izvaja pri ženski: povzdigne jo na piedestal sadističnega občudovanja, hkrati pa si jo podredi in jo uniči. Feministično gibanje si že več desetletij prizadeva osvoboditi ženske te povezave z naravo, ki jo izkorišča patriarhalna misel, da bi ženske umestila v domačo sfero in jih izključila iz politike. Osrednja teza projekta je, da obstaja analogija med izkoriščanjem ženske in narave: pomanjkanje spoštovanja, sama-po-sebi-umevna prisotnost in nevidnost dela, ki ga opravljata.

Rodovitna prst

2022 • Extima
Performans • 30 min

Zamisel in scenografija — Olja Grubić
Izvedba — Andrej Fon, Barbara Kukovec, Kristina Aleksova, Lana Zdravković, Nina Goropečnik, Nohemi Barriuso, Olja Grubić, Vid Drašler
Glasba — Andrej Fon, Vid Drašler
Producentka — Špela Trošt
Produkcija — Via Negativa

Povezano
Extima 2022 – 2024 • Cikel
Okus bivanja 2023 • Performans
Metastaze svobode 2024 • Performans
Golo življenje 2019 • Performans

Prihodnji dogodki

Galop 2002-2022

Spremljaj nas

Vsak mesec novice o tem, kaj delamo in kje nas lahko vidiš

Prijavi se
/8
VN Depo